piatok 8. marca 2013

Palacinky

Toto je recept na palcinkové cestíčko pri ktorom netreba pri obracaní palaciniek vôbec použiť olej, pretože sa pridáva do cestíčka. Palacinkové cestíčko je jemné a naozaj dobré. Recept mám od mojej kamarátky, ktorá mi ho odporúčila:-)))

Potrebujeme :
300 ml mlieka
250 ml vody
50 ml oleja
200 g hladkej múky
2 vajcia
1 vanilkový cukor
2 PL práškový cukor

Postup :
Do misky vylejeme mlieko, vodu, olej a postupne zašľaháme celé vajcia. Pridáme múku s práškovým a vanilkovým cukrom. Dobre premiešame a pečieme  na panvičke bez oleja.

Dobrú chuť :-)))

3 komentáre:

  1. fííha, takýto recept nepoznám, zíde sa mi, vďaka Martinka :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ywettka tento receptík mám od kamarátky, ktorá si ho nevedela vynachváliť, palacinky boli naozaj vynikajúce :-)))

      Odstrániť
  2. Zajímavý recept, pěkné obrázky, velmi chutné, že líbí se mi váš blog má mnoho variant a je vysoce kvalitní... Zveme vás na návštěvu můj blog Valencie, s tradičními recepty regionu Valencia.

    http://valenciagastronomic.blogspot.com.es

    Tento týden "Koblihy dýně". příští týden "Mona Velikonoce ve Valencii". Chceš přijít?

    V mém blogu můžete najít překladatele do svého jazyka

    Navíc, pokud se vám líbí valencijské gastronomii, můžete umístit HTML kód na svém blogu a budete mít přímý přístup do mého blogu.

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...